Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

WEBWINKELKEURWIDGET

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Geen verzendkosten bij besteding vanaf € 50,- binnen Nederland.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 25-09-2018 - Heerlijke lunch gehad afgelopen maandag. De jus d'orange was ook...  lees meer
  • 13-03-2018 - We werden verrast door de lekkere broodjes van jullie. Zoveel...  lees meer
  • 25-01-2018 - Voor een lunchpresentatie hebben wij één dag vooraf een lunch...  lees meer
Plaats een bericht

Aanbieding

© 2015 - 2018 Op de Weis - coffee, tea & more | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel