Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

WEBWINKELKEURWIDGET

 

Geen verzendkosten bij besteding vanaf € 50,- binnen Nederland.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 26-09-2020 - Een superleuke Baristo en Latte Art workshop gevolgd. Veel geleerd...  lees meer
  • 03-07-2020 - Ik woon echt een eind van jullie vandaan, maar door...  lees meer
  • 28-06-2020 - Ontzettend leuke barista workshop gehad. Mooie combinatie van leren en...  lees meer
Plaats een bericht

Aanbieding

E8 Platina Touch € 1.299,00 € 1.239,00
© 2015 - 2020 Op de Weis - coffee, tea & more | sitemap | rss